Saturday, February 12, 2011

Pe vremea tineretelor mele zbuciumate, clubul era o experienta simpla

... Azi piata de cluburi ma uimeste in mod pozitiv. E una dintre putinele in care se intampla lucruri orientate catre client si experienta de consum. (mai sunt si librariile, dar alta data :)

Clubul nu mai e un loc in care te duci sa te zbantui, sa bei pana... te opresti, sa te lipesti de vreun minunat si sa te duci acasa mirosind a fum ca un hornar. Desi faci toate lucrurile astea, experienta o definesti altfel: pretextul e concertul, spectacolul de teatru, deghizarea, tema.

Marketing ca la carte, teoretic, cel putin! Dar cum segmentezi? Cine sunt fidelii si ce cauta?
Mai vede cineva afisele?
Eu ma voi duce intr-un club pentru prima data dupa vreo 2-3 ani, saptamana viitoare. Pentru ca vine Baniciu si prea mult din tineretea mea e atarnata in repere de la Pasarea Colibri.

Voi cum alegeti clubul? Cat de frecvent? Vedeti afisele?

No comments:

Post a Comment