Tuesday, March 24, 2009

Eliberadio: Sunt consumator de brand

Stiu de mult despre mine ca sunt un consumator de brand. Ma intereseaza si ma gandesc la marcile cu care ma asociez. Plus ca sunt fidela numelor pe care le-am ales.

Cred ca un consumator de brand e azi mai mult decat un cumparator fidel. Face mai mult. Asta daca brandul are inteligenta de a cere.

M-am gandit la asta urmarind demersul Radio Guerilla: Atlas de antimitocanie urbana. Gandurile si valorile mele despre societate se potrivesc cu conceptul. Eu ma regasesc ca individ in consumul de guerilla. Nu vorbesc despre personaje. Nu sunt fan al vedetelor. Postul asta este coerent cu conceptele pe care le promoveaza (si toate personajele lui, inclusiv Craioveanu si Dobrovolschi, sunt coerente cu conceptul). Mai am exemple care mi-au venit in cap legate de campaniile radio Guerilla, cum ar fi ca "cine nu citeste e prost".

De-aia ma gandesc ca am gasit un super brand. Pentru ca se individualizeaza prin niste declaratii de valoare proprii.
In mod normal (asa cum arata piata locala, si de radio si de televiziune) un radio isi defineste setul de principii prin stiluri muzicale preferate, tip de stiri si cantitate de stiri, si eventual, la avansati, un set de emisiuni specifice.

Ce imi da in plus un brand destept: imi da niste idei. Care imi creeaza o apartenenta la un trib. Azi brandurile sunt etichete ale unor comunitati de indivizi. Cu cat mai mult pot ele contribui individualizarea grupului de consumatori, cu atat sunt mai puternice.

No comments:

Post a Comment