Tuesday, May 12, 2009

Zilele arhitecturii la Cluj

6 comments:

  1. salutik. la tine a ajuns cartea eleganta ariciului castigata pe altiasi.ro?
    la mine nu ink...si tot astept..

    ReplyDelete
  2. Salut. Sa stii ca nici la mine nu a ajuns inca. O fi vreo problema cu posta?

    ReplyDelete
  3. persoana a treia a primit cartea. cik a primit un mail de la ei cu un cupon de reducere 100% prin care putea comanda cartea. la el a venit cartea. eu nu am primit nici un mail cu cupon.
    am trimis un mail pe adresa : silviu.toma@nemira.ro poate aflu care i faza

    ReplyDelete
  4. Hm. Ciudat. Eu am discutat pe mail chiar despre adrese de livrare cu Alexandru. Nu mi s-a parut ca ar fi pe undeva vorba sa imi comand singura cartea.

    ReplyDelete
  5. mi au zis ca au trimis cartile joi, saptamana trecuta si imi confirma cica daca e asa ( confirmarea nu a mai venit). Acum le am trimis mail din nou...Ma gandesc sa scriu la blog despre faptul ca editura nemira nu si repecta promisiunile.

    ReplyDelete
  6. gata, a ajuns cartea :)

    ReplyDelete