Wednesday, April 22, 2009

De la televiziune catre consumatori

... despre consumabile in proces.
"Pentru ca un mesaj publicitar sa fie perceput, creierul telespectatorului trebuie sa fie disponibil. Scopul emisiunilor noastre este sa-l faca disponibil: adica sa-l distreze, sa-l destinda pentru a-l pregati, intre doua mesaje. Ceea ce vindem la Coca-Cola este timp al creierului uman disponibil".

Genial. Cuvintele ii apartin lui Patrick Le Lay si au aparut in 2004 in lucrarea "Conducatorii fata in fata cu puterea".

Imi imaginez ca pot sa sune socant. Dar mie imi suna a eleganta si echilibru perfect al produsului care este de fapt vandut. Imi imaginez programe perfect gandite si corelate cu audientele, un sincron frumos intre program si publicitate... Ma gandesc ca in mod ideal ar trebui sa nici nu simt cand intra pauza publicitara si incep sa fiu convinsa de necesitatea tuturor acestor minuntatii de care aflu.

In realitate... ma enervez la pauza publicitara cand dau peste reclame care clar nu mi se adreseaza. Mi se strica toata disponibilitate si ma apuca si amocu cand din publicitate sar in promo si mai vad si ce tare mi s-ar recomanda cine stie ce idiotenie...

Oare nacazul sa fie la marketing la tv? Sau... ca nu se pupa mk cu realizatorii de programe... sau cine mai stie pe unde...

No comments:

Post a Comment