Thursday, April 23, 2009

D-na psiholoaga

Azi am citit un post dragut pe blogul unui candidat la internship la firma la care lucrez.

Mi-a placut ca e personal si plin de emotia experientelor prin care a trecut, si in plus, zice si de mine :)(pentru cei care prefera varianta scurta): povesteste despre testele de inteligenta pe care le-a dat la noi si despre mine (d-na psiholoaga care le-a explicat testele). De inteles confuzia si fac mea culpa ca nici eu n-am zis cine sunt si cu ce ma ocup. De fapt povesteste despre cat de palpitanta a fost pentru el ziua aia.

Dar, asa cum e de asteptat partea dragutza pentru mine in toata poveste e despre mine. Si suna asa... dupa ce aparusem si eu pe undeva in poveste cu rol de personaj pozitiv, iata ca revine cu sequelul: descrierea pentru d-na psiholoaga era incorecta: de fapt era amabila si urata!.
Si toate acestea din dragoste pentru Ada (autoarea comentariului usor flatat de la subsolul rectificarii).

No comments:

Post a Comment