Thursday, October 16, 2008

Manifest

My high: a trecut de parlament legea privind indemnizatia de crestere a copilului. Mamele in concediu de ingrijire copil vor primi, in loc de suma fixa de 800 de ron, un procent de 85% din salariul brut pe durata concediului (asta daca trece promulgarea la Cotroceni), minim 800 ron.

Super tare! Ma bucur ca inseamna ceva ca am o contributie procentuala la bugetul asigurarilor sociale!

In plus...
Iata un proiect pe care il coc deja de vreo doua luni: spatiul meu personal in blogosfera!
Mie mi se pare mai mult decat o forma de comunicare. Mi se pare ca e ca atunci cand promiti prietenilor ca te lasi de fumat: e promisiune, e exprimata... noblesse oblige!

Am adunat experiente care merita povestite de pe o piata care arata in toate felurile: IT, mai precis dezvoltare software.

Vorbesc cu oameni, citesc, incerc si din toate astea invat. Si acum scriu un blog si invat si din asta (ma rog, cel putin sper ca o sa invat si din asta).

A, si in antet: o fotografie de Voicu Bojan.

No comments:

Post a Comment